Ord, ord og ord… Vi kan levere skarpe, udtryksfulde tekster til din hjemmeside, dine trykte materialer, dine annoncer og dine sociale medier. Teksten ER vigtig. Sammen med dit design, dine billeder og din visuelle identitet er teksten med til at give et indtryk af, hvilken type virksomhed, du har og hvilke varer, du sælger. Det er her, du sætter tonen og viser, hvilket brand og hvilken stil, du sælger. Det er også her, du giver mulighed for eventuelle kunder kan få et indtryk af, hvilken virksomhedskultur, de køber ind i. Er I en uformel og personlig virksomhed? En no-nonsense virksomhed? Eller en mere klassisk virksomhed?
Tekst er ikke bare tekst. Den spiller en afgørende rolle for trafikken af potentielle kunder til din hjemmeside. Vi leverer SEO-tekster, der gør alt det rigtige for, at lige præcis din hjemmeside kravler op i resultaterne hos potentielle kunders google-søgninger. Vi sørger for, at teksterne indeholder de ord, du gerne vil findes på, og at de spiller sammen med din øvrige SEO-indsats. Vi kan idéudvikle på indhold, så vi ikke bare skriver teksterne for dig, men i fællesskab finder ud, hvad vi skal skrive om, for at din hjemmeside bliver så relevant for dine potentielle kunder, som muligt.
Kontakt:
Stefanie de Wolff Tonsgaard
Content Creator
Kontakt mig på tlf.: 91 23 06 87
eller email: stefanie@vizuall.dk
Tiden er forbi for, at alle virksomhedstekster i dag skal være lige så formelle og tørre som din bankrådgiver. Og undskyld til alle de sjove og personlige bankrådgivere, der findes derude, men I ved, hvad vi mener. Med mindre I er en både gammel og traditionsfyldt virksomhed med produkter, der kræver autoritet og troværdighed (fx bank, forsikring og lign.), så er der ingen grund til ikke at vise gennem jeres tekster, at I også er mennesker. Med de sociale mediers indtog er distancen mellem kunde og virksomhed generelt blevet mindre og mere uformel. Mange kontakter en virksomhed med spørgsmål gennem Facebook eller Instagram og forbrugerne går i højere grad op i hvem de handler hos. Kort sagt: alt med måde selvfølgelig, men vær ikke bange for at vise både personlighed og humor – også i jeres tekster.
Copywriting handler kort sagt om at få folk til at gøre noget. Det handler altså om ikke kun at skrive tekster, der informerer, men at skrive tekster, der får folk til at handle. F.eks. ved at kontakte dig eller købe dine produkter på din webshop. Det kan være tekster, der får folk til at gøre noget her og nu (f.eks. lægger et produkt i en indkøbskurv) eller tekster, der får folk til at gøre noget over tid (eksempelvis at køre ud til din butik og se, hvad du sælger efter en længere researchfase online).
Gode produkttekster er lig med penge i kassen. De skal være både informative og sælgende og give kunderne lige præcis det, de har brug for for at vælge at købe en vare. Har du en webshop er gode produkttekster også afgørende for din SEO-indsats. At Google belønner godt og relevant indhold gælder bestemt også for informative og overbevisende produkttekster. Så vil du ha’ din webshop højere op i Googles resultater er det en god idé at få skrevet produkttekster for alle dine produkter i din webshop.
Er du én af de virksomheder, der arbejder strategisk med det rette indhold? Du har måske allerede en idé om, hvilken slags ekspert, du gerne vil være på dine forskellige kanaler. Hvad du gerne vil i dialog med dine kunder om på sociale medier. Men hvis tiden er knap bliver det måske så som så med at få skrevet de der gode blogindlæg, der er lige det slags indhold, kunderne efterspørger og som du også har lyst til at levere. Også her kan vi hjælpe. Vi pudser vores tekstforfatter på dig og sørger for at få fat i både din viden og dine holdninger, og så skriver vi blogindlæggene på vegne af dig og din virksomhed.
Hvis du gerne vil i gang med at skrive nyhedsbreve kan du tage fat i os. Vi kan hjælpe med alt fra den overordnede strategi til tekstforfatning af de enkelte nyhedsbreve og nyhedsbrevs-kampagner. Vi kan f.eks. arbejde målrettet med at skabe mere salg gennem dit nyhedsbrev, at få flere nyhedsbrevslæsere gennem kampagner på sociale medier, at få mere trafik på din hjemmeside eller flere mennesker til dine kurser og arrangementer. Nyhedsbreve er – lige nu – det billigste og mest effektive markedsføringsredskab til at skabe salg, hvis du vel og mærke formår at bruge det rigtigt.