MENU
Adwords / SEM

Optimér dine Adwords
så det kan mærkes på bundlinjen

Adwords er de annoncer, du møder på Google. Her kan du opsætte kampagner og annoncer, og hver gang en bruger lander på din hjemmeside via en annonce, så betaler du et lille beløb til Google. Det er let at komme i gang, og med den rigtige ekspertise kan du få meget ud af Adwords.

 

Hvad er Adwords

Google er eksperter i at finde de helt rigtige mennesker at vise din annonce til, og det er blandt andet det, du betaler for, når du vælger at annoncere via Google Adwords. Google tjener penge, når brugerne klikker sig ind på din hjemmeside, så det er både i Googles og din interesse at få opsat nogle gode annoncer overfor den relevante målgruppe. Derfor er Adwords en win-win situation for din virksomhed og for Google. Relevans er en måleenhed, og den er lige så vigtig for Google, som den er for dig.

Vi guider dig

Når det kommer til konkurrence, så er vi alle i samme båd. Alle virksomheder har konkurrenter, og det gælder også, når det kommer til Google søgninger; enten ligger vi over dem, eller også ligger vi under dem. Med Adwords kan du overhale dine konkurrenter og placere dig i toppen. Og med den rigtige Adwords strategi og -opsætning kan du sikre dig, at du kan ligge over dine konkurrenter uden at betale for meget for det. Det er her, vi kommer ind i billedet. Når vi laver Adwords optimeringer, er vores primære mål, at du altid får flere penge ud af dem, end du bruger af dit markedsføringsbudget. En god ROI (Return Of Investment) er et nøgleord i vores arbejde. Vi gennemgår dine kampagner og udvælger og målretter dine søgeord optimalt. Vi analyserer dine landingssider og ser på dine potentielle kunders færden på din hjemmeside - al den data vi får til rådighed hos dig, bruger vi til at tilrette og justere dine kampagner, så de er 100% optimale.

Vi kan ikke gøre det uden dig

I takt med at søgemaskiner som Google er blevet mere og mere avanceret, er annoncerne det også. At få succes med Adwords kræver træning og erfaring - at du konstant evaluerer og opdaterer og følger med i udviklingen. Hos Vizuall arbejder vi dagligt med Adwords. Vi følger med i den konstante udvikling, og vi læser dagligt op på nye trends indenfor Adwords annoncering. Vælger du os til at håndtere dine Adwords kampagner, sikrer vi, at din Adwords konto er med på de nyeste trends og at vi benytter alle de muligheder, som Adwords indeholder. Alt det gør vi selvfølgelig mens vi holder klikprisen nede og sørger for, at du får så relevante besøgende til din hjemmeside, som muligt. Men vi kan ikke gøre det uden dig. Du er en vigtig medspiller i hele processen, og som en del af holdet, deler vi selvfølgelig ud af vores viden og knowhow. Og vi kan love dig, at du med tiden sagtens selv kan udføre en del af det arbejde, vi udfører for dig.

 

Kontakt:

Her hos Vizuall er vi i øjenhøjde med vores kunder - og vi vil så gerne snakke med dig.

Kontakt mig på tlf.: 91 23 06 87
eller email: lars@vizuall.dk

 

 

SEO

Hos Vizuall tilbyder vi:

  • Ingen bindinger: Det der med at binde vores kunder i abonnementer og lange kontrakter - det er ikke noget for os. Vi vil gerne ha’ kunder, der er tilfredse med det arbejde vi udfører og som aktivt vælger at samarbejde med os.
  • Adwords kampagner der giver overskud: Vi arbejder altid ud fra resultatorienterede principper, så du kan se resultatet af din investering.
  • Kvalificerede medarbejdere: Hos Vizuall er vi certificerede i det, vi laver. Vi har det ikke kun som job - vi har det også som hobby. Vi ved det meste om Adwords og følger konstant med i udviklingen.
  • Vi lærer fra os: Vi træner meget gerne dig i Adwords, og vælger du, at vi skal hjælpe dig med dine Adwords kampagner, så kan du være sikker på at du lærer noget. Vi tilbyder også regulære kurser i brugen af Adwords - både i optimering og den daglige drift.

 

Adwords faq:


Hvad er Google Adwords

Når du søger på Google, ser du ofte nogle annoncer øverst, hvor der står "Annonce". Disse annoncer kommer fra Adwords. Google Adwords er det værktøj, du bruger til at få vist dine annoncer på Googles søgninger. Så hvis du fx sælger vinduer og en person søger på “nye vinduer til sommerhus” kan du med Adwords betale for at få din annonce vist på dén specifikke søgning.

Google Adwords vises også andre steder end på Google. Der findes et hav af sider som bruger Google Adwords til at få vist reklamer på deres site. Et eksempel er Den Blå Avis, hvor mange af annoncerne rundt om på siden kommer fra Google Adwords. Så her kan du også vælge at få vist dine annoncer.  


Hvad koster adwords

Du bestemmer selv, hvad Google Adwords skal koste. Hvis du har en lille virksomhed med et lavt markedsføringsbudget, kan du sagtens komme i gang for fx kr. 100,- per måned. Én af de mange gode ting ved Adwords er, at du selv bestemmer budgettet og dit maximum beløb. Når pengene er brugt stopper annonceringen helt af sig selv.

Hvorfor vælge google adwords

Det helt enkle svar er; Fordi du kan tjene penge på det. Og selvfølgelig fordi du bør være der, hvor din konkurrent finder sine kunder. Men kun hvis du bruger Adwords rigtigt! Hvis du gerne vil ha’ besøgende på din hjemmeside, som er relevante i forhold til det, din virksomhed lever af, så er det nok ikke en dum idé at kigge lidt nærmere på Google Adwords.