KUNDEN:
Tømrerfirmaet Anders Andersen A/S har stor ekspertise i udførsel af opgaver for private, industrien og den offentlige sektor.
OPGAVEN:
Anders Andersen ønsker at følge med tiden og det er nu tid til en opgradering af logo samt visuel identitet.
LØSNINGEN:
Den visuelle identitet hos Tømrerfirmaet Anders Andersen A/S er bygget op omkring et logo bestående af et wordmark med bogstaverne “Anders Andersen”.
Udover et wordmark logo er der udviklet et symbol, som går hånd i hånd med navnetrækket.
Der er flere tanker bag symbolet. Blandt andet er det lavet af de to forbogstaver (A) i navnetrækkets to ord. Til sammen skal det ligne et tag – og splittet op er taget bygget af “planker”.
De grafiske elementer er sammen med den grønne farve med til at gøre genkendelsesværdien utrolig høj hos firmaet – og på sigt vil folk ikke være i tvivl om, at det er Anders Andersen der er afsender, lige meget hvilket medie der er tale om.
Kontakt:
Elisa Grauenkjær
Direktør og mediegrafiker
Kontakt mig på tlf.: 91 23 06 86
eller email: elisa@vizuall.dk